Monday, December 21, 2020

PENGHARGAAN

Syukur Alhamdulillah dan setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan kehadrat ilahi kerana dengan izin kurnianya dapat kami menyempurnakan tugasan bagi kod subjek (KPF3012) Perkembangan pendidikan di malaysia: Falsasfah dan dasar ini dengan jayanya. Dengan kesempatan yang kami amat berbesar hati untuk menghadiahkan jutaan terima kasih kepada Puan Zalina Binti Ahmad, selaku pensyarah (KPF3012 KUMPULAN Q) kerana telah meletakkan sepenuh kepercayaan beliau kepada kami untuk melunaskan tugasan yang diberikan. Terima kasih juga kepada pensyarah kami yang telah menyediakan modul KPF3012, iaitu Zaini Bin Abdullah.

Kami juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang tidak putus-putus dalam usaha membantu menyempurnakan tugasan ini terutamanya kepada pensyarah kami Puan Zalina Binti Ahmad atas budi bicara beliau dalam memberi tunjuk ajar sepanjang masa tugasan ini dijalankan. Selain itu, kami turut berterima kasih kepada rakan-rakan seperjuangan kami kerana telah banyak menghulurkan bantuan dan kerjasama bagi merealisasikan usaha menyempurnakan tugasan ini dengan jayanya.

                                                                                                 


No comments:

Post a Comment

PENGHARGAAN

Syukur Alhamdulillah dan setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan kehadrat ilahi kerana dengan izin kurnianya dapat kami menyempurnakan tugasa...